2011. október 20., csütörtök

Segítsünk!

SEGÍTSÜNK!!!
Edinánál és Katánál találtam egy kétségbeesett anyuka felhívását(amihez hasonlót én is átéltem,csak akkor még az internet világa távol állt tőlem),fogjunk össze és segítsünk a magunk módján! Felajánlhatna mindenki egy-egy alkotását jelképes áron, lehetne rá licitálni, akár a blogon is ,más alkalmakon ez már működött!!!

Szervusztok Lánykák, Rongyosok Foltosok, Cérnások, Szappanosok, Babások, Gyöngyösök - nem tudom milyen megnevezés van még - aki kimaradt attól elnézést.

Olvastam egy kisfiúról aki a közeli barátaim ismerősei. Tehát nem kamu a dolog. Ez a kisfiú nagyon beteg. Annyi embernek segítettünk már így közösen felajánlásokkal, hogy arra gondoltam megpróbálhatnánk neki is. Van kedvetek? Valaki jártas ebben?

Ez itt az anyuka levele:

Sziasztok!
A kisfiam egy súlyos izomsorvadásban szenved!/Duchenne-szindróma/! Ezek a gyerekek
15-20 éves korukig élnek.
2008 novemberében sikerült kijutnunk Kijevbe egy őssejtbeültetésre,ami sikeres volt,mert a fiam állapota javult!Ismét kellene mennünk,mert az állapota rohamosan romlik.A járdára már nem tud egyedül fellépni.Elkezdtük az iskolát,de nem tudom meddig bír a gyerek még járni.Állandóan... elesik,persze az utcán is,ami nagyon kellemetlen tud lenni,mert mindenki csak nézi,hogy milyen ügyetlen,pedig csak beteg!
Ha nem tudjuk hamarosan kivinni ,akkor kerekesszékbe kerül és onnan
már nem tudjuk többé felállítani!Aki tud segítsen,hogy minél előbb sor kerülhessen a következő beültetésre.

Előre is köszönöm mindenkinek.
Pár ezer forint is számít!

Elérhetőségek:06-70-624-1177
barthaandrea@freemail.hu

Üdvözlettel:Andrea

Ha úgy gondoljátok hogy segítetek akkor Katához -,Edinához -várjuk a felajánlásokat és az ötleteket,miként lehetne egy ilyen "árverést" összehangolni!

3 megjegyzés:

  1. Drága vagy Kata:)
    Hátha majd a Te felhívásodra...
    Köszi!:)

    VálaszTörlés
  2. Én el sem tudom mondani mennyire hálás vagyok neked is. Ma már bőgtem ahogy a blogod lapozgattam, most meg újra csorog a könnyem. Köszönöm. Szeretném hinni, hogy sikerül.

    VálaszTörlés
  3. Még nem csináltam ilyet,viszont felajánlani ékszereket tudok amiket én készítettem,ha ez segít nagyon szívesen,csak valaki mondja meg hova,mikor ,kinek kell küldeni.Lehetőleg email-ben.Ha valaki megtudja mondani miben és mit tudok segíteni akkor csinálom,bármi legyen az,nagyon kezdő blogos vagyok ilyen téren!Remélem tudunk segíteni!

    VálaszTörlés