2012. augusztus 21., kedd

Mezőkövesdi hímzett

Igaz ez nem gyöngy...Rettenetesen megszenvedtem ezzel az őrülettel.Azt hiszem Trollanyunál láttam egy kalocsais hímzett cipőt és azt gondoltam,hogy csakazért is csinálok én is egyet ,de egy másik tájegység mintájával.Szívem csücske Kalocsa,imádom a várost is ,a tájat is ,rengeteg szép emléket őrzök róla.De annyi szép magyar motívum van még ezen kívül is ,így hát az enyém mezőkövesdi motívummal készült.Kisjankó Bori után szabadon adaptáltam és terveztem át a mintát.Igaz az 5-ös skálán nem adnék érte annyit,amennyit gondoltam,de talán többet kellett volna gyakorolni:)



5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű munka és igazán különleges darab! Gratulálok nem semmi munka lehetett!

    VálaszTörlés
  2. Hát igen,nem is tudom,hogy fogom-e használni...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges lett. Igazán különleges, egyedi darab.Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus! Az ötlet, és a kivitelezés is!!

    VálaszTörlés
  5. Csúcs szuper az egész cipő, nagyon szép a mezőkövesdi minta is, tényleg egyedi lett:)Az enyém még csak egyszer volt rajtam, mert nem akarom, hogy hamar elkopjon:)

    VálaszTörlés